mis headphones

Tjena, tjena.

Idag är alltså dagen D. Och grejen är den att jag inte har packat än. Får se till att göra det snart. Denna gång ska jag inte göra om misstaget att packa ner massa onödiga plagg och jag inte ens kommer att använda. Men nu har iaf mamma tvättat mina kläder som jag var så förgrymmad över igår. Så de kommer att hänga med, reeeena.

Nu imorse fick jag även veta att mina älskade MP3 hörlurar(inte de gröna, ett par mycket bättre, men fulare) har gått sönder. Och nu känner jag som så att jag inte har några lurar att ta med mig. För mina gröna är på krigsstigen och kommer troligen dö närsomhelst. Jag måste ha ett par nya. Snacka om last minute. Men tackar sabina som tog det nu och inte klockan 8 ikväll :) Det var nämligen Saten Sabina som tog sönder dem, besök henne på krokkos blogg och lämna gärna en kommentar om hur elak hon var som tog sönder hörlurarna med flit.

Nej nu måste jag gå och göra lite nytta. Sen måste jag eventuellt ner på stan. Arrrgh. everything is fucking last minte. Bye!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Du är dum som säger att jag har tagit sönder dom med flit. Tror du jag har stampat på dom eller? har inte använt dom på typ 4 veckor! + att dom var gamla! och hör sen!

2007-10-06 @ 12:27:20
URL: http://krokko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0