Mjo........

Hejsan gott folk.

Drog efter skolan idag mötte jag beCCa på stan för att dra en halv helkväll med henne. Vi middagade på Rififfi(stavning?), Johanna kollade på. Rebban och skulle gå och buya tickets till bion och Larssa drog vidare mot stationen för att möta mister loverboy.
Väl innebandy på Filmstaden att rebecca och jag lite svårt att välja film. Jag ville se Superbad eller Järnets Änglar. Rebban ville se "Junnie Astin som ung(heter egentligen inte så, men jag kommer ej ihåg)", någon gammal modig film om en tjej som var aspoppis, eller "Stardust", någon jävla Su-Fi film och änglar och demoner, övernaturliga krafter och ugglor. Vi bestämde oss för att klumsa. Om jag vann fick jag välja, och hon vann fick hon välja. Bäst av tre. Vi blev så fnissiga och spända, eftersom båda ville vinna.
1,2,3 - Båda slår påse! Vi blir fnissigare än fnissigast och nu börjar folk stirra cpmycket.
1,2,3 - Jag vann, Stenen tar saxen.
1,2,3 - JAG VANN!! Stenen tar saxen. Man måste använda sig utav huvet om man ska vara bra på det.
Vi asgarvar och köper våra biljetter. Vi drar vidare mot Café 018 för att ta oss en varsin varm choklad. Jag bjussar becca eftersom hon förlorade filmvalet.
Film sög dess värre. Hade iaf är härlig dag, beCCa.

Nu när jag kom hem fick jag lite panik. Det ligger tvätt här på mitt golv som ska med till Spanien. Men inte nu inte. För min tröga mamma FATTADE inte att jag skulle ha med mig det. Ibland kan man ju lacka lite. Åså tror hon att hon kan komma in här och bara "Du får köpa två nya tshirtar imorgon... :(" Arrrhhhg. Jag lackar. Jag tänker inte köpa två nya tshirtar imorgon så att du ska känna dig bättre.
Jag har även panik. Jag har inte packat någonting. Jag har inte ens planerat vad jag ska ha med mig. Eller jo, en sak. Men inte mer än så. Aaargh. Nu blev allt cp fel. Får ta en runda ner på stan imorgon innan jag drar mig vidare mot allianshallen för att sitta i secket på Ulagsmatchen. Som jag för övrigt inte ska spela pga min fot.

Vilken i sin tur mår bättre. Jag kan gå normalt nu. Haltar knappt. Lite små smärtor. Men jag känner att det inte finns någon anledning att offra detta ledband för en enkelt seriematch som jag inte är behöver spela. Så jag har bestämt mig för att komma hem kry och spelklar inför SM som spelas i Mora nästa helg.

Nu måste jag börja se över mina prylar, vad jag ska ha med mig och sånt shit. Aaaah! Jag börjar nästan gråta för att jag inte har några kläder att ta med mig. Jag orkar inte detta. Gråter jag ens över det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0