My weeek

Jag gjorde ett försök med att göra om min design och misslyckades. Så jag började om från scratch 1. Får ta itu med det när jag hinner. Troligen nästa vecka.. haha, skj! Nej, men serri nu, Helgen typ.
Imorgon kommer jag inte hem förrän vid 9 och då ska jag dra en dusch så bums i säng.
På tisdag är det plugg som gäller. Kanske, kanske hinner med en sväng på datorn.
Och på onsdag har jag kvalitéts träning. Vi får se hur mycket jag hinner plugga på eftermiddagen/tidiga kvällen, lite = ingentäning, mycket = träning.
Och på torsdag har jag både spanska läxförhöret och naturvetenskaps provet. Då kan man ju tänka sig att jag hinner med att köra en design-sväng. Men inte. Det är så att jag har en ospelad innebandy match att spela och då har de lagt in den på just denna dag. Helt kanon ok för mig. Visserligen kan jag hinna med en sväng innan. Men det beror ju på när vi har samling.
I vilket fall som helst så på fredagen är jag bortbjuden till nyssfyllda 17åriga tegest som ska ha lite party. Eller flicksamling. Hoppas det blir trevligt! Även där beror tiden på. Har vi tidig träff så hinner jag nog inte med. aaaah! Vad ska jag ha på mig? Måste! Lösas! Snartast!
Kanske införskaffar något nytt eller tar något gammalt fint. Återstår att se.
Snart är klockan halv 9, vilket betyder parlamentet. Jag har fått order om att se kvällens avsnitt och jag har inget bättre för mig. Måste tagga in för morgondagen. Haaaaatar måndagar. Lätt jobbigaste dagen. Inte så många läslektioner men just detta att ta sig upp och träna på morgonen. Och sen också veta att man har 2 träningar till att se fram emot. Nej, tack. Skippar gärna det.
Nu ska jag gå och ta mig en tonfisk macka eller något annat gott. Byyye!

Kommentarer
Postat av: Sabina

malin i need your help!

2007-10-22 @ 19:03:36
URL: http://krokko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0