mys med utomlands-adrenalin

Idag satt jag på bussen på väg mot Allianshallen. Där satt jag och tänkte, tänkte på hur mycket man tänker när man åker buss. Det är inte ofta man sitter och pratar. T.ex. jag och mina kompisar, vi kan prata hur mycket som helst när vi går på stan men så fort vi kliver på bussen blir vi tysta. Kan vara för att det finns ganska mycket folk på bussen och man inte vill att dom ska höra vad man snackar om. Men iaf.

Sitter nu och tittar på en ganska mysig film som heter Chasing Liberty och går på 5an. En romantisk amerikansk tonårskomedi. I like those. Om ungefär 10 min ska jag slå över på 4an för att kolla på parlamentet, som har blivit hur roligt som helst efter att det unge nye stjärnskottet, Björn Gustavsson, gjort debut. Hahaha, han är bara för skön. Garvar bara jag tänker på mannen.
Jag ska försöka somna tidigt ikväll för imorgon vill jag vara uppe med tuppen och rensa ur mitt rum. Och städa. Ååh, så mysigt. Nu ska jag tända lite ljus och koka te, ta fram boken och lägga mig under täcket. Jag älskar att vi har ett mörkt och ett ljust halvår här i Sverige. Jag älskar att längta efter första snön och allt vad det är. Jag kommer nog sakna det den vackra dagen jag flyttar till Spanien.
På tal om Spanien så ska jag och Sabina beställa biljetter i Januari. Det känns nästan som att man längtar tills dess. Jag älskar att få det där res-adrenalinet och känna att det är på riktigt. Sen kommer det ju gå snabbt. Det gör alltid vårterminen.


image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0