Nautilus - För de som kan och vill (typ...)

Heeey everybodie.

I'm back, n' I'm alive! Det var tungt. Hon körde på som bara den. Och jag satt och hoppades på att hon skulle säga "nu är det vara en liten bit kvar". Men det var roligt. Vi var över 20 pers där, och vi alla kände varandra. När det gick tungt mot slutet så peppade vi varandra to the limit. Skönt var det iaf. Jag känner mig renad från alla onda saker jag gjort. Eller inte.
Efter träningen kom mamma och hämtade mig. Hon hade varit på IKEA och shoppat lite till sitt jobb så vi åkte och lämnade det. Sen bar det iväg mot Ferlinsgatan för att checka in tobbes nya lya. Vi fick stå där och vänta ett tag innan de kom. Vi mötte de precis på vägen med bilen, när vi kom. De skulle åka och lämna kärran hemma hos oss. De hade varit i Bålsta och köpt två as najsa soffor till sig själva.

Och nu är vi hemma. Känner att jag måste in i duschen nu. Sen blir det antagligen film som gäller. Eller plugg, menar jag förstås i samband med filmen. Åh, på tal som film, kan ni ge mig lite heta film tips som jag kan ladda hem? Är så trött på mina. Jag är helt såld på alla Kärleks/Tonårs-komedier så tveka INTE!!

Hör snart igen, tjao.

P.S. Önska mig lycka till på läxaförhöret imorgon! D.S.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Att blanda rabarber och vanlij té? Huumn, ska testa det faktiskt. Inte för att det låter så gott, men man ska inte vara rädd för att testa! Tack för tipset :) Ha en fin kväll

2007-10-03 @ 21:42:11
URL: http://nylon.blogg.se
Postat av: Sabina

good luck my friend!

2007-10-04 @ 07:17:42
URL: http://krokko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0