NOBK

Hej, hej!
Jag har något otroligt roligt att berätta. Det är namnligen så att på engelska provet jag gjorde imåndags sa jag ju att jag inte ens varit och nosat på VG-nivå. Men ack så fel man hade. Det visade sig att jag till och med var också nosade på MVG-nivå. ett halvt poäng från MVG kallar jag mycket mer än bara godkänt. Det avr över mina förväntningar och jag är (mer än) nöjd.

Efter skolan åkte jag ner på stan och uträttade lite ärenden. Jag inhandlade två tshirtar som belöning till mig själv. Kill-avdelningen på H&M. Relativt coola. Sen gick jag till stadsbibblan och lånade en bok som vi ska ha till engelskan, på engelska förstårs. Drog vidare mot Apoteket och köpte någon ansiktskräm och sedan till BK för att köpa mat. Vilket jag ångrar såååå mycket just nu. BLÄ! Att jag aldrig lär mig.Så inte gott. Stoppa mig nästa gång jag ens har tankar på det. Hur sugen jag än vå vara! Tala om för mig hur fet och illamående jag kommer känna mig sen.

image137

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0