Nostalgi

Hej igen!
Jag har inte tittat på någon film än. Inge TV alls faktiskt. Har mest lallat runt här. Det är så att mina dator har fått för utrymme för att jag laddar hem så mycket. Så jag är ute på jakt efter en extern hårddisk. Så det har jag också kollat efter. Åså har jag ätit, skosnöre-spagetti och köttfärsås som inte smakade som vanligt eftersom det var mamma som hade gjort den. Vissa saker kan bara min pappa laga och absolut inte mamma. T ex kyckling, köttfärsås. HöHö.

Men nuuuu ska jag verkligen titta på film. Såg att jag hade laddat hem Vinterviken som är otittad. Tittade jämt på den när jag var liten. Jag känner att jag är sugen på lite Nostalgi. Jalla bye!


Kommentarer
Postat av: Sabina

ååh heja vinterviken!

2007-10-17 @ 17:47:16
URL: http://krokko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0