PÅ. FÖR

Jag blir sååå irriterad. PÅ Att folk ha så jäääävla dålig musik smak att de ens låter sådana låtar läggas upp. Att jag är äcklig som sitter här med fett hår, pyjamas, mössa och stinker. Att mitt rum är fult och stökigt. Att min mamma och pappa neggade till att jag hittade en spegel på blocket som jag vill köpa. Att det kommer ta så fasansfullt lång tid att få ihop mitt rum. Att det inte finns några bra filmer att titta på eller ladda hem. Att jag jämt ser slutet på bra filmer (då kan jag inte kolla på den från början för att jag redan vet hur den kommer sluta). Att jag har naturkunskapsprov på torsdag. Att vi ska spela mot årsta på torsdag. Att jag inte packat upp min toolbag än. Att min säng är obäddad. Att det är söndag. Att det är skola imorgon. Att det är måndag imorgon (= 3 träningar).

Men jag kan inte lämna detta inlägg såhär depressivt(jag vet att det inte ens är ett ord). Jag är också glad. FÖR Att det är ganska lång tid kvar på den här lediga dagen. Att tobbe nu har flyttat och det är frittfram med att börja slipa väggarna. -

Mamma kom precis in och sa att jag skulle gå till affären. Och när jag skulle jag fortsätta skriva på listan. Då började jag skriva negativa saker istället. Aff. Deppad tjej. Bäst jag slutar här.

Kommentarer
Postat av: Sabina

kom igen sista veckan innan lov!

2007-10-21 @ 13:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0