Photoshop

Hej igen.
Photoshop är installerat nu. Så jag har det. Men jag vettefan hur man gör. Jag har hittat lite små saker som kan vara bra att veta. Eller en sak. Typ hur det kan bara både svartvit och färg på en och samma bild. Nu hajar jag hur man fixar fram det. Får utforska det mer imorgon, för nu ska jag soooova.

Ska gå och tvätta av mig sminket och sätta på mig pyjamas tröjan sen hopp i säng. Imorgon vankas det, som tidigare sagt, spinning. Ramlar nog in ett och annat inlägg imorgon eftermiddag/kväll. Vi hörs då.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Synd.. för visst hade väl det varit härligt? :)

2007-10-02 @ 22:26:28
URL: http://krokko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0