Plugg, plugg, plugg

Hej, hej!
Sitter är i skolan bibliotek igen. Har varit här i 1,5 timme nu och pluggat på vårat ursvåra psykologiprov som äger rum imorgon! Lite har jag lyckats printa in i alla fall. Psykologi brukar ju vara intressant och jävligt roligt. Men inte då. Vi håller på att läsa om freud och gamla gubbar som lagt grunden för psykologin vi använder oss idag.
Just nu vill jag bara få alla dessa prov urvärlden så att man ha ta det lite lugnt också. Längtar verkligen efter lovet som kommer om 1,5 vecka.

Nästa vecka har vi ju naturkunskapsprov också. Men det ska väl gå fint. Våran lärare är lite korkad så provet ska väl inte vara så svårt tycker man.

Nu stänger dom snart här så jag måste avsluta nu. Jag kommer nog inte skriva något inlägg ikväll eftersom jag behöver råååååplugga för att lera(som min lärare stavar) mig allt. Jag ska plugga någon timme till i skolan innan jag åker hem. Pluggar mycket bättre här. Hemma går jag bara och gör annat som också "måste" göras fast är mycket mindre viktigt. Typ, städa rummet, skicka iväg mail, läsa tidningen, kolla på tv i 5 minuter (gånger 12)
Bye, folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0