Rolig lista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
...finns en hönsgård med, med små, lejongula och alldeless ludna hönor...

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
en bok

3.Vad var det senaste du såg på tv?
Peter Petrelli i Deroes

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
19.18

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Lite tyst ljud från tvn och mamma som trixar i köket

6. När var du ute senast och vad gjorde du då?
vid 4, bar in spegeln i huset

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Sabinas bilddagbok

8. Vad har du på dig?
tights, tshirt och en grå mjukiströja

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
att jag kedjerökte

10. När skrattade du senast?
10 min sen typ

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
anslagstavla och vanliga tavlor

12. Har du sett något konstigt på sistone?
japp, men vet inte vad

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Licence to wed

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En ny lägenhet till min folk, en ny bil åt min bror och massa andra saker till mig själv.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag hatar skräckfilmer

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle ge allt folk i hela världen sympati för andra människor

18. Tycker du om att dansa?
Nee, eller inte när någon ser ;)

19. George Bush?
Cool snubbe

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp flicka?
Något fint. Wilma och Wilhelm kanske.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Jaaa!!! Mer än någonsin

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Åh, vad synd att du inte klarade dig! Jag ska göra det lättare(att överleva) nästa gång.

Hittade denna lista i sabina bilddagbok. Grattis btw, på namnsdagen. Du ska få en present av mig sen.


Kommentarer
Postat av: Sabina

tack :) men malin du är alldeles för snäll mot mig, inte behöver du köpa en present ffs!

2007-10-27 @ 21:42:55
URL: http://krokko.blogg.se
Postat av: Sabina

jag mena geeeeeee:)

2007-10-27 @ 22:10:04
URL: http://krokko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0