rubrikus

Hallåja.

Om en timme och 10 minuter är dags för spinning och jag är faktiskt nervöööös. Jag vet inte varför. Jag är rädd att jag inte kommer palla, jag är rädd att mitt knä kommer börja klicka och inte vara okej. Om knät klickar kan jag inte cykla mer. Fyyy.

Efter träningen ska mamma och jag åka och titta på tobbes nya apartment. Haha, hoppas den är fiiiiiin.
På fredag efter skolan ska jag och rebecka träffas för att käka en bit, och efter middagen ska vi gå på bio :) Jag vet inte vilken film ännu men jag lovar att rapportera det så fort jag vet.

Ska byta om nu eller så. bye!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Yo mallan. Jag undrar om jag eller vi skulle kunna få receptet på eran ost å skinksås?:D

2007-10-03 @ 18:48:14
URL: http://krokko.blogg.se
Postat av: becca

vaad har vi sagt ?! inge CK utan CC

2007-10-04 @ 12:18:39
URL: http://reebook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0