Sista provet för lovet, najs!

Denna dag hade inte mycket att bjuda på. Det är ju FN-dagen idag och det firades på celsiusskolan, med lite framträdanden, filmer, föreläsningar, tipsrundor och sådana saker. Inget att hurra för.
Vi slutade kl 1 och då bosatte jag mig vid mitt pluggbord i matsalen för att, ja.. plugga. Det gick väl sådär idag, då jag fick sällskap. Satt och snackade titt som tätt och på 4,5 timme fick jag plugg gjort som jag skulle kunnat fått fjort på 3. Skit.

Nu ska jag byta om till innebandykläder och packa väskan. Sedan ska jag köra igenom allt på datorn innan jag sticker iväg på träning. Tror jag ska åka till skolan tidigare imorgon för att plugga. Jag har ju sovmorgon.
Åh! Juste, imorgon ska jag träffa Sabina efter skolan så ska vi ta en sväng på stan. Måste ha varit 3 veckor sen vi träffades och verkligen umgicks. Nu springer vi bara på varandra i allianshallen, som är mitt andra hem under vinterhalvåret.
Nej, måste verkligen ta vara på plugg tiden nu. Bye!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Malin! Jag har fått ändrad arbetstid imorgon :( Så jag slutar kl 5! Sen är jag barnvakt hela kvällen och natten så om du vill kan du ju komma hit? Jag ska inte på träningen för det hinner jag inte.. men hör av dig om du kan komma hit. Annars träffas vi på fredag och så kan vi leka på lördag om du inte har något för dig?

2007-10-24 @ 19:48:38
URL: http://krokko.blogg.se
Postat av: Sabina

låter gräääjt! bio nångång på lovet?:D

2007-10-24 @ 23:01:55
URL: http://krokko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0