Skorpor

Ååh! Nu när jag otroligt sugen på skorpor, men orkar verkligen inte göra iordning några. Jag har ont i huvudet idag igen. Men denna gång har jag fått i mig bra med näring. Det är nog bara det att jag tog i så att det knakade. Hoho, jag kommer bli stark och få bra kondition. Men jag saknade Amanda. Hon hade skrivit i sin blogg att hon skulle komma men så dök hon inte upp. Amanda, where are you?

Nej, om man skulle ta å göra i ordning några skorpor och slå på Spider-man. Jiiiaaaa! Spider-man, Spider-man, Spider-man! Jag tror jag är besatt, beroende och allt vad det heter.

Hejdå, och kanske Godnatt!

image153

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha... jag är dålig helt enkelt... krisade sig med skjutsen och då pallant ba. får dra en joggingtur imorgon istället. vare skoj då?

2007-10-31 @ 21:55:40
URL: http://amandalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0