smårten är inte en grodjävel, han är en ödla

Hallå.
Tänkte bara flika in lite innan jag går och lägger mig. Det som inte skulle bli nå mer inlägg ikväll. Pfft. Ni ser inte ens när jag säger att jag INTE ska göra något så gör jag det. Amanda blev inte ledsen så bilden får vara kvar. Jag tänkte göra lite reklam för henne så ni kan besöka henne HÄR (klickbart), skriv gärna en liten kommentar om hur bra hon blev på både detta foto och skolfotot. Hon älskar att höra sånt. Framförallt skolfotot.
Det är även hon som har tagit åt sig ansvaret för smårten denna vecka. (Och alla veckor framöver...?)

Haha, kom på en sak som hände i helgen. När jag visade smårten för min mamma, så säger hon.
"åååh..(sådär entasuastiskt, som man gör åt små barn när de bakat fula sandkakor) är det största grodan?"
"haha, va?! vadå grodan?"
"ja, det är ju en groda så ger man den till en person som gjort en groda under matchen"

Lilla mamma, du är allt bra knäpp och fööör vuxen för att första våran tonårs(storvreta)humor. Och vi är nog för unga för att förstå hennes tanthumor.

Känner mig lite halvt redo inför provet imorgon. Ska plugga i sängen. Jalla night.

Kommentarer
Postat av: amanda

nu räcker det med skolfotot... säger du ett ord till om det vet vi inte hur det går för sång-smårten...

2007-10-16 @ 22:14:43
URL: http://amandalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0