Snälla Gud?

Halloj!
Klockan är fem över halv tolv och jag känner att jag måste gå och lägga mig. Detta får bli det sista jag gör. Har suttit här och fyllt på mitt närings(fett)lager. Rostade mackor med jordnötskräm och Teeeeeee. Rabarber och grädd te är såååå gott. Mumma. Varmt vatten, tepåse, en halv matsked socker och en halv dl mjölk. Nam, nam.

Idag gick det utomordentligt kasst på träningen. Jag är sämst. Jag är verkligen det. Jag fick en bra helg, i mora. Sen dess har det bara gått ner för. Jag undrar om det har något med bänkningem i helgen att göra. Jag kanske borde åka bort ofta. Så kan jag få göra starka come-back-er.  Vi har match imorgon mot våra rivaler och toppfavoriter, Årsta IK. Jag bävar. Jag känner mig inte tillräckligt laddad eller taggad. Hoppas det förändras under nattens gång. Alla säger att det är Årsta som har pressen, och att vi står utan. Men jag känner ändå att tyngden på mina axlar blir värre och värre, ju närmare vi kommer. Hoppas mitt lag taggar åt mig också. Jag känna lite team-spirit! Jag vill vara sjuuuukt ladda. Snälla Gud, låt mig vakna upp med tagtråd i magen. Då är jag nöjd. Eller nej, jag vill prestera bra på plan också. Snälla Gud?

Kommentarer
Postat av: amanda

DU KOMMER VARA GRYMT BRA IKVÄLL, I CAN FEEL IT!

2007-10-25 @ 08:33:31
URL: http://amandalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0