Spider-man x3

Hoho. Sitter och har lite Spider-man-marathon för mig själv i mitt mörka utplockade lilla rum. Ljusen är slut, och jag har ingen lampa i fönstrert jag kan tända. Tänder jag den som står vi sängen stör det mig, tänder jag den vid skrivbordet (brevid tvn) så stör det tvn. Så där låg jag ensam i mitt mörker och tittade på spider-man, kul!
2an har varit igång i 20 min och jag har inte hängt med mycket så den får jag nog starta om när jag kommer hem från spinningen. Japp, för idag är det onsdag, vilket betyder spinning på nautilus i Boländerna.

Angående inläggen nedan så har jag fått ganska många kommentarer om hur rädda det blev och hur oschysst det var att göra som jag gjorde. Sarkasm dårå. Men jag ska säga er att när jag såg den var jag ensam hemma och hade ingen aning om hur läskig den skulle vara. Ni fick i alla fall en liten vink om hur rädd jag blev. Hade ni lagt hop ett och annat så hade ni kunnat dra slutsatsen att den var(är) L Ä S K I G! Mihi, I feel like Green Goblin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0