Spinning

Hallå i stugan

Nu har jag precis avklarat lite pluggande. Fixade ihop lite plugg papper till torsdagens läxförhör. Skönt att ha det gjort. Samtidigt som jag skriver så lära jag mig. Jag är en sån lära mig mycket mer av att skriva det än att läsa det. Jag kan läsa en sak och tappa det i samma sekund.

Kom precis på en sak som jag kanske inte ar berättat för er läsare. Vi har ju ganska sen träning på onsdagar, mellan 9-10 i äretuna. Men nu har vi tagit bort den och satt dit ett spinningpass på ondagar mellan 7-8 istället. Mycket bättre tid och plats. Vi ska köra det på natilus i boländerna. Imorgon har vi alltså vårat första och det ryktas om att både tränarna och sponsorerna ska vara med. Hoppas någon jävel tar med sig kamera bara! Vi vill se dom svettas. Även ni måste väl förfan få en skymt av något som kommer vara oförglömligt.

Nu ska jag nog försöka mig på Photoshop som jag laddat hem. Tror inte att det kommer gå så bra men jag ska väl give it a try.

Hajdå.

Kommentarer
Postat av: Sabina

kommer prison break svettas? mmmh!

2007-10-02 @ 20:46:17
URL: http://krokko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0