Storvreta IBK...

... är laget som vi gillar! Vi vann inte kväll. Men jag är nöjd. Jag är en sån som faktiskt kan förlora och ändå vara nöjd. Jag kände att jag faktiskt försökte prestera bra och jag försökte ha en grym inställning och taggning. Till slut hade jag även det. 0-2 är inte fy skam!

Tegest spelar i Årsta så henne råkade jag på där. Vi ska äta i deras lokal kl halv 8, men sen får man komma lite när man vill. Jag hade tänkt ta mig dit vid, låt oss säga, halv 7 - 7. Men först och främst ska jag ner på stan och unna mig något fint. En ny klänning kanske. Eller ett par gympadojor och jag känner att jag har brist på. Glider fortfarande runt i mina sommarskor.

Nu ska jag packa min innebandy bag, borsta tänderna och gå och lägga mig. Tror jag ska läsa något kapitel eller så. Antingen min engelska bok, som det börjar hända lite grejer i, eller en bok som jag lånade på bibblan idag. Den heter "Hur kär får man bli?" och är uppföljaren till boken jag köpte på arlanda och läste nere i spanien. Den var bra så jag har stora förhoppningar på att denna bok är likså.

Go' nattie!

Kommentarer
Postat av: Emil

spelar laget dåligt, kan man verkligen vara nöjda över enbart sin egen prestation.

2007-10-25 @ 22:26:38
URL: http://fmil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0