stykad fyt

Hallå.
Jag är hemma från träningen med en stukad fot. Yes. Det bästa som kunde hända. Inte. Det kan ha varit det klumpigaste jag gjort, någonsin. Fyy. Jag stog alldeless ensam, skulle ta emot en boll och passa den i samma veva. Och vips, där jävlar trampade jag snett. Ont gjorde det. Men inte fan kom några tårar fram. Jag var i chock. Har jag blivit en man? Har mina tårar tagit slut? Nej, de kom lite senare. Aja, ingen innebandy för mig imorgon bitti, och troligen inte på lördag heller. Därmed betyder detta att jag får vila i ungefär en vecka. Skönt, kanske.

Ååååh. Minns ni i våras när jag precis hade tittat klart på det sista avsnittet i Tredje säsongen, och bara längtade tok mycket till i augusti då de antagligen skulle komma upp på TPB? Aaah. Nu ungefär 2 månader för sent så finns dom där. Och Ack så härligt att GA-gänget är tillbaka. Nu har jag två serier att se fram emot i vecka GossipGirl och Grey's Anatomy.

Måste, måste, måste sova nu. Ska upp med tuppen imorgon. Troligen ingen uppdatering förrän senare i morgon kväll. Ska ju äta ute och gå på bio med beCCa(ar' yu freekin happie?). Så see you a la manana.


Kommentarer
Postat av: Sabina

du är ett fint bär :)

2007-10-04 @ 23:36:01
URL: http://krokko.blogg.se
Postat av: Sabina

Varför är alla så klantiga och gör illa sig nu för tiden? krya på dig babyunge

2007-10-04 @ 23:36:59
URL: http://krokko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0