Tiunda if och Cherry Crush

Hallå!
Dagens planer ändrades. Det visade sig att småtjejerna, jag och amanda tränar på måndagar, har match idag. Mot självaste storvreta. Min kära klubb. Så jag ska åka dit och titta. Kanske även vara med och coacha på ett litet hörn. Vi får la se. Men dit ska jag i alla fall.

Håller just nu på att titta på en film som heter Cherry Crush. Det handlar om en ung kille som är fotograf. Han älskar att fota, och blir tvungen att byta skola. På den nya skolan hittar han en modell som han fängslas av. Han blir kär i henne. De bildar ett par. På grund av henne blir han indragen i en brottslig härva som innefattar mord, hot och poliser. Ganska ok. Inget bombnedslag, men går att titta på i brist på anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0