Zur Zitron

Godmorgon, folks!
Igår när jag gick och la mig kände jag hur det började rinna i näsan och jag tänkte "Imorgon när jag vaknar kommer jag och inte kunna andas genom den". Jag är bara fööör synsk. Jag fascineras av mig själv, gång på gång.
Ja, jag vaknade alltså upp idag sketa förskyld. Och det är som jag trott, det har legat någon liten bakterie i mig hela veckan och väntat på att jag ska träna så att den ska kunna bryta ut.
Så nu är jag snorig och har pain in my head. Men hurtig som jag är ska jag till skolan i alla fall. Har en aslugn dag idag och det känns onödigt att missa mera eftersom jag var borta lite förra veckan och fick skäll utav min mentor för att jag hade dålig närvaro. Men vad fan ska jag göra när dom inte vill ha emot min ledighets lapp? Idioter!

Nu på morgonen har jag sett klart på det 3de eller 4de avsnittet av GossipGirl och det typ 3de avsnittet av Grey's, Miiiihii. Grey's blir bara bättre och bättre och Gossip likaså. Måste bara berätta för er Grey's tittare att i första avsnittet av grey's i säsong 4 (ni har precis börjat titta på andra halvan av S03) så kommer izzie och hennes interns ta hand om ett rådjur och bli helt paranoid för att hon är izzie. Så nu vet ni det.

Jag ska iallafall börja fixa mig nu. Lite lätt. Jag kännde ingen stress eftersom jag har 70 minuter på mig. Antagligen kommer det att bli så att jag får stressa i alla fall eftersom jag kommer sitta kvar här ett tag.
Bjuder på en bild from Spain nedan. Det är en omogen citron som vi hittade på mormors gata. Troligen är de så att de odlar citroner på ett hustak i över gatan och den ramlat ner. Jag tycker sånt är coolt så jag tog hem den. Dagen efter skar vi itu den och jag åt den. Ja, man kan väl säga att den var... SUR!

Have a nize day, readers!

image136

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0