"aa.. åså kunde han ALLA huvudstäder i Sverige...."

Gårdagskvällen var lika skön som vanligt. Always a good time with thoose girls. Vi skrattade, pratade, spelade ett misslyckat ölspel. Allmänt skönt.
Det var roligt när Lisa skulle berätta någon om en snubbe som hon träffat i Egypten i våras. Nu var det kanske inte riktigt såhär hon sa men ni fattar vinkeln.
"aa.. åså kunde han ALLA huvudstäder i Sverige..."
Det var kul. Det var något mer kul men det kommer jag fan i helvete inte ihåg vad det var. Jag får höra med bruttorna och se om de har ett bättre minne än vad jag har. Så fort något roligt skedde drog Sabbe och jag en varsin "Det här ska in i bloggen.." Men visst fan har man en tendensjävel att glömma allt sånt. Det var i alla fall utomordentligt trevligt.

VARINING, VARNING, VARNING! NEDANSTÅENDE TEXT KAN VARA ANINGEN OFRESH!
I bussen påväg hem blev jag sjukt åksjuk ("hehe"). Jag kände att om inte jag går av snart kommer jag spy. När bussen anlände till Levertinsgatan kände jag lycka. Skulle jag få ett spy anfall där då skulle det i alla fall vara ute. Så när jag gick från bussen gick jag bakom en kvinna på 50+ som var ute och rastade sina hundar (Vem fan gör det 03.00 en lördag natt?). Och visst fan fick jag ett spyinfall och klämmer fram ett sånt där äckligt spy ljud. Kvinnan och alla 3 hundar  vänder sig om som om jag vore dum i bollen. Men jag hade inte ätit så mycket på hela dagen så det kom inte upp något. Tur var väl det.

När jag kom hem tvättade jag av mig maket och bytte om å sen bums i säng. Men efter ungefär 10 minuter känner jag att nej nu när det något som är påväg upp och då slängde jag mig ut från rummet och in på toan. Men denna gång kom det upp lite. Endast vätska och lite, lite, lite kvar blivna matrester.

Här kan du börja läsa igen.

Det slog mig precis att det kanske inte är just detta ni önskar att läsa denna dag. Men nu har jag ju skrivit ett måttligt långt inlägg och jag kan ju inte bara radera det. men jag skriver till en varning.

Jag har precis avnjutit två ansitt av min favorit (bok)serie, Gossip Girl. Askön! Jag läste den första boken för typ 2 år sen så man får ju lite flashbacks och ajuste-upplevelser när man tittar på serien. För er som är intresserade av att se den så kommer ett nytt avsnitt ut på TPB varje onsdag. Det ligger 2 uppe just nu. Och jag hoppas på att det tredje kommer nu på onsdag, eller varför inte redan idag? Men är ju att önska. Jag menar, kan dom inte bara ge mig hela serien nu.

Nu ska jag ta det lite mer lugnt, kanske tanka hem någon nize serie och/eller film. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0