Äntligen

Äntligen, äntligen, äntligen! Har jag hittat min förbannade jacka som man både kan ha till baggys och klänning (inte samtidigt då). Den fanns framför ögonen hela tiden. Jag kom upp från rulltrappan på H&M och där hänger en helt vanlig svart jacka, i lite tjockare material typ typ. Notera EN.
Jag: Om det är storlek 38 så är det ödet.
Och visst inte var det 38, det var 40. Men visst fan passar den utomordentligt bra. Faktum är att hade det varit 38 hade den blitt för liten. Det är nog ödet att det inte var ödet.
Så dagen då. Ja den spenderades nere på stan med först pillan och rebeckan. Vi drog en cupidosallad, shopping och fika. Det var det vi hann med. Sen joinade jag Sabina, Teres och Lisa när P&R hade tagit sig hemmåt.
Sabina, med Lisa som sällskap, gick och klippte sig och jag och teres drog oss mot Filmstaden för att få se en skylt med texten "Öppnar kl 17". Fuck. Vi tar oss till frisören och sitter där och väntar. Sabina blir färdigklippt(Fiiiiiint!) och kvartetten (-teres) drar sig ner mot stan och jag for hemmåt. Sabina och Lisa fortsatte kanske strosa, men jag hörde något om öljämtning i Sbacke.

Ska snart åka in till stan igen. Teres och jag ska gå på bio. Teres är ju redan där nere och käkar med fröken Nyholm. Så jag ska väl klä på mig lite skönare kläder och bege mig. Trots att mina ögon strejkar och vill sova så ska jag på bio.

Imorgon ska jag upp med tuppen och jobba i Alliansen(som tidigare sagts) efter det drar vidare mot Bellmansgatan för att jag ska åka med rebecka till Ulagsmatchen. Därifrån kanske jag kommer hem vid 4 och då måste jag börja fixa mig in för kvällen. Party@maplaz.

See you somehow, somewhere.

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en trevlig fredagskväll! :)

2007-09-28 @ 19:22:33
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0