Damn, I'm gooooood...

Jääävlar, nu känner jag mig grym. Jag slängde ihop en rapport på ungefär 20 min. De blev visserligen inte världens bästa men jag försöke verkligen. Eller inte verkligen, men jag försökte. Jag har inte den där smartheten som speglas i analysera och sånt shit i mig så....
Men nu är den i alla fall gjord. Hon skulle bara våga ge mig IG. Hon kanske begär en mycket högre svårighets och språkgrad men det kan hon glömma. Som sagt, jag har inte det i mig. Jag får prata med henne lite så att han får ge mig lite tips. Nu kanske jag ska börja för anteckningar under labben. Eeeehh. Ja, det ska jag göra. Nu ska jag rycka upp mig. Jag måste pallllaaaa.... Det är ju höst lov om 5 veckor och om 2 veckor drar jag till spanien därefter är det endast 2 veckor kvar. Aaahh. Palla nu malin. Det är i dessa lägen man verkligen gillar sig själv.

Imorgon är det matte, schpyy. Men efter det kör jag och malin på med vårat arbete och sen är skolan schlyyyt. Då åker jag hem och lämnar min innebandy grejer sen ner på stan igen då ska jag käka ute med någon JB bryyydar. Ska bli trevligt. Och a la saturday -> Nuthin decided. Förutom matchen då och söndagen blir helt friiii. Men mallan och jag ska försöka träffas under helgen för att snacka ihop oss om vårat arbete och redovisning som sker veckan efter det.

Om en halvtimme bär det av mot en träning som jag druktar. Fysjohan är, som tidigare sagt, tillbaka och det bådar inte gått.
Såg precis på gårdagens avsnitt av Idol. Så fucking jääävla bra. Jag älskar folk som sjunger bra. Jag vill också sjunga bra. Jag ska gå hos en sångpedagog så ska hon/han få mig att sjunga så jävla bra. Om inte....

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, du kan alltid köra min stil på labben hehe! "jag har aldrig sett klyöppningar förut och jag visste inte heller att de existerade, detta gjorde labben både intresant och mycket lärorik" nej men HALLÅÅ fjäääsker!!!

2007-09-21 @ 18:36:01
URL: http://pipens.blogg.se
Postat av: Ida

men det är ju rätt takter! hehe
(och malin, ta´t lungt i helgen nu va...) ;D

2007-09-21 @ 21:13:04
URL: http://pipens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0