Danny och Lauren

Min lediga ikväll i veckan har denna vecka spenderats framför datorn. Men när mitt uTorrent inte ville funka så lackade jag ur på datorn och kände inte för att använda mig utav den på ett tag. Där passade jag på att ta mig i kragen och rensa upp på golvet i mitt rum. Nu är allt ihop plockat och på sin plats.
Jag pluggade även en timme efter idol. På datorn dårå. Som står brevid tvn. Men!, jag pluggade verkligen. Skrev ihop grammatik former, glosor och användbara fraser. Jag har ett relativt stort läxförhör på torsdags i spanska. Jag har en timmes lektion imorgon, åså har jag i princip hela kvällen på mig, fram till 8 då jag ska sticka iväg på träning. Eller kanske inte om förskylningen är värre. Det återstår att se.
Har även en Labrapport som ska vara inne på fredag. Det fixar sig!

Sitter nu och kikar på So You Think You Can Dance. Relativt bra program, eller MYCKET BRA PROGRAM! me likielikie.
Det slog mig precis att det är så underbart fint att dansa mordern dans, till denna underbara lugna musik. När jag kikade på floorfiller (svenska So you think you can dance, typ) och jag såg dom dansa modern dans tänkte jag, fyfan va fult. Men nu när jag ser amerikanarna göra det så blir jag alldeless till mig! Ååh så fint. De som gav mig denna tankeställare var Danny och Lauren som framför en dans koreograferad av Mia Michaels.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Koreografierna i detta program är helt otroliga!

2007-09-23 @ 23:15:55
URL: http://nylon.blogg.se
Postat av: harry

eeh, jag säger bara lacye och neil:D:D:D:D final ikväll:P

2007-09-25 @ 21:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0