Duuuuu... utan specifikation, Dig vill jag ha

Now... I'm back. Jag har något intressant att berätta. Något som är intressant för mig, i alla fall.
Jag har chackat en ny sticka. En C-c-c-cuuuurve. Fedt nize. Den är betydligt lättare än min forna fatpipe. Den är lite sne som jag måste lära mig skjuta med. Bladet är ovinklat, vilket är störtskönt om man ska lira spelfördelare. Jag som precis lärt mig skjuta slagskott skjuter som en kratta med denna klubba. Men whatever, den är nize att passa med vilket passar mig perfekt(Ordvits - höhö).

Imorgon är det fredag vilket innebandy Lagidrott imorgon bitti. Innebandy i allianshallen 8.15 - 9.45. Feel good. Kommer inte lira med curven eftersom jag suger ganska hårt med den så jag får lira med gamla liraren, fatpipe RAW 27. Efter det har jag alltså 2timmar break innan matten börjar. Skönt. Då kan man chilla i omklädningsrummet. Måste även komma ihåg att fylla på mitt busskort.
Sen har jag matte, efter det är det årets första Naturvetenskaps labration. Det bådar inte gott eftersom jag sucks på det. Men efter det, 14.20, så slutar jag för dagen. Då beger jag mig hemmåt snabbt som faen. Med buss, vilket kommer ta typ en timme. Hänger upp mina äckliga idrottskläder från innebandyn, packar ner lite partythings som jag ska ha med mig till lisa. Därefter kastar jag mig ner mot de centrala delarna av stan(... igen) för att möta Sabina och Matilda. Vi ska kika efter present till pingu sen beger vi oss mot det mer lantliga delarna av sta... Uppland.

Jag behöver verkligen någon som dig. Jag syftar inte på någon speciell när jag säger dig. Jag bara låtsas. Jag vill ha någon att ringa på kvällarna och berätta vad som hänt, good or bad. Jag vill ha någon att gosa med, jag vill ha någon att kunna möta på stan bara för att kunna spendera lite tid med eftersom vi inte hinner ses så mycket annars. Jag vill kunna gå på promernader med dig. Jag vill kunna prata om allt med dig och du ska vara förstående. Men du ska även kunna säga emot när jag tycker eller gör fel. Jag vill ha någon att kunna fightas lite med och blir aslycklig när vi blir sams igen. Dig vill jag ha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där "du" låter precis som jag, komigen satsa nu malin..

2007-09-18 @ 19:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0