Eller sjaskigt inlägg

Tjeniiiz.

Gårdagskvällen spenderade @ RebeCCas(jag nämnde dig än en gång, happie?) plaze med BKmat, chips och moooovie. Det var nize.
Dagen då, nuthin plan(n?)ed. Förutom seriepremiären då. Kanske drar dit a bit earlier så att man hinner kika på när D1 laget Sten Sture tar sig an IBF Falun ungdom i deras serieprem. Det är nämligen så att vi ska möta Falun under våran första SM-pool.  Så det kan vara bra att ha en schysst bild för hur dom spelar. Vi får väl se.
Innan dess ska pappa och jag ta oss till Elgiganten för att kika på en ny DVd para mi. Eftersom jag vill kunna spela mina underbara brända DVDfilmer i mitt rum också.

Våran träningsmatch med småtjejerna imorgon blev inställd. Det var ett annat lag som hade nappat före oss. Fakkers. Så imorgon är jag i princip ledig. Eller jag ska försöka ta mig över till Malin Hörlins plaze för att försöka få lite ordning på våran redovisning som vi ska ha på måndag eller onsdag.

Ja.. jag har inte mycket annat att dela med mig av. Jag ska kika in lite youtube filmer och sen återgå till min underbara bok Storlek 37. O.S.A lästes ut på en helg. Men Jenny S och Väninnan håller mig fortfarande värmast(sitter?) om hjärta.

Byw, breezers.


Kommentarer
Postat av: paulina mikaéla.

Åh, gillar du också Denise Rudbergs böcker? Har läst alla två gånger så jag väntar troget på att nya boken Åse ska komma ut :)

2007-09-22 @ 10:59:39
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: beccs

jag känner mig hedrad lillsnutt!

2007-09-22 @ 16:56:47
URL: http://reebook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0