En ända lång jävla fucking väntan

Here I am, alone, bored, with out a book and hungry. Kan det bli värre? Ja, naturligtvis kan det bli det men just nu känner jag mig så jävla värdelös. Skulle världen märka av om jag låg död här på mitt golv i typ 10 minuter?  I doubt it.
Och om jag berättade det för någon så skulle personen i fråga inte tro på mig så whatever.

Just nu väntar jag bara. Jag väntar framföraltt på att Teres och (a new guy called) Emil ska titta klart på Mission Impossible. Då ska vi nämligen ta oss till Gamlis Grillen och käka maaat. För mig väntar en väldigt välsmaklig Vesuvio. Aaaaah! Blir bara mer och mer sugen och hunrig, ju mer jag tänker på den.
Efter det så väntar jag på att mina filmer jag som laddar ner ska bli klara.
I her shoes var sämst så jag kollade på halva sen dizzade jag denne.
Sen väntar jag på att det ska bli 6 oktober för då ska jag ner till Grandmas plaze in Spain. Jag ska shoppa!
Men, innan det så väntar jag på att det ska bli både 25 och 28 september, money, money, moneeey! Kan vara bra att ha där nere.

Nu ringer det, hoppas det är teres!
Nix, det var pappa och mamma svarade.


Allt består av en ända stor väääntan.  Pruttttt! Det känns lite som att jag sitter och förbereder mig på den otroligt grova söndagsångesten som kommer komma under söndagen. Pryttttt!
Känner mig så jävla fucking depressed without someone like you. Without someone I can talk to in that ugly(but you think it's cute) way, Without someone I can cry to and you put your unbelieve cozy arms around me and says that it's gonna be okey.
Jag väntar även på den dagen då jag kommer att träffa dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0