engelskan igen...

Heeeeeej på er.
Sitter här på engelskan och gör ingenting. Låter de andra jobba. Mihi.  Vi håller på att göra en affisch där vi berättar om Martin Luther King och hans uppväxt, mord och verksamhet. Hoppas den blir fin. Har bara duktiga tjejer i min grupp så det kommer nog bli bien.

Har funderat på om jag ska ta mig ner på stan idag och köpa min jacka. Men jag ska till allianshallen direkt efter och kolla på innebandy, och dit vill jag inte ta med mig jackan så jag tänkte att jag kanske kan lägga undan den idag och hämta den imorgon istället. Tror det får bli se.

Egentligen så pallar jag absolut inte åka dit eftersom detta är min lediga kväll, men jag vill kika på hur det ligger till med U-laget och dess nya coaches. Om jag sen måste åka buss hem så är hela kvällen away. Får se om jag tar mig dit.

Slutar om en sidodär 10 min så jag ska kika in lite nyheter och sånt shit. Bye!

Kommentarer
Postat av: beecciish

tuur att du fick skjuts av mej:)

2007-09-12 @ 08:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0