ett sånt där vanligt inlägg

Heeeeeej!
Min pärla är back on track, dock med diverse men. Jag talar alltså om min moped. Nu har nizze(Nisses MC shop) fixat trändninglåset och dragit kablarna rätt så det mesta är i sin ordning. Förutom att framkåpan sitter abit löst. Men det fixar sig.

Idag har jag mest varit på stan med magda. Hon har 2 års dag med sin pojkvän imorgon så vi bollade lite idéer och fixade både det ena och det andra. Jag köpte även en klänning till mig själv som jag ska ha på skolfotot a la manana.  Och ett halsband, och en fundation.

Angående jackan så har jag valt att avstå köpet. Jag provade den idag och kände mig inte alls så där 100. Och jag menar, ska jag köpa en jacka för 3000 ska den väl fan vara perfa och denna var långt ifrån det. Känns lite sorgligt nu. Jag menar, jag och jackan hade byggt upp en underbar relation, en relation som jag inte låter alla andra få veta av.
Jag får leta efter en annan grym. Ska tvinga ut mamma till Barkarby Outlet senare i höst. Under höstlovet kanske.

Ikväll blir det träning. Relativt nize. Längtar lite idag faktiskt. Våran fystränare är utomlands och våran Coach har sagt "ingen fys under tiden Johan är borta", och jag hoppas fan att han håller vad han lovar, annars kan detta sluta illa.

Imorgon är det skola i vanlig ordning, innebandy a la manana. Sen fixar man sig extra fin eftersom vi har tid för skolfoto klockan 11.30. Efter det blir det en timmes matte sen är skoldagen slut. Har inget planerat. Kanske blir en tripp ner på stan, men det blir så drygt om man ska gå och bära på alla innebandy saker. Jag ska i alla fall äta pizza. Sen på kvällen ska jag äta en påse chips och kolla på film. Känner att jag kommer ha en megastor söndagsångest på söndag.

Hejdå, friendz.

P.S. Jag måste än en gång tacka S1IDC-tjejerna i engelskagruppen som lät mig skolka idag. Thänk yall! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0