härliga fredag

Såå jäla nize att sluta tidigt på fredagar. I love it. Gillar våra mina torsdagar och fredagar, varannan vecka. Nästa vecka slutar jag halv 4 på fredagen, istället för 1. Plöh. Men veckan efter det så är vi lediga, både torsdagen och fredagen. Najs.

Blev uttagen till alla helgensmatcher, men på matchen på Alunda på lördagkväll ska jag vara avlastare. Vilket betyder att jag får chilla på bänken till någon gör illa sig. Helt ok för mig.
Skolfotot gick bra. Bara det att jag sitter asbrett med bena så jag ser ut som en biffig hockeyspelare. Men förhoppningsvis så klipper dom bilden och bena hänger ej med. I wish.

Nu ska jag kolla om jag hittar några grymma filmer att ladda ner, senare ska jag titta på avsnitt 7 och 8 av Hidden Palms och filmen In her shoes.

Bye, bitches!

Kommentarer
Postat av: paulinamikaéla.

I hennes skor suger pung, haha. Ja precis :) Den kommer från Monki. Har du sett den där?

2007-09-14 @ 15:49:04
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Sabina

vilken tur att du har den turen att bli bra på skolfotot som vissa andra inte har:'(

2007-09-14 @ 21:33:44
URL: http://krokko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0