Helgens planer

Heeey friendz.

Skolan är fortfarande som vanligt.
Lackar lite nu när det har framgått att jag inte kommer få läsa någon ledarskapsjäääävel. Lackar ju. Nu har jag stått ut med idrottsfysiologi, idrottspsykologi och näringsfysiologi i ett helt jävla år så kommer jag inte ens kunna läsa det jag vill läsa. vad är det för pundon som sköter dom där sakerna?
Lämnade in min ansökan om att ändra mina valbara kurser iaf idag. Från idrottsvetenskap till Engelska C och Samhällskunskap B. Skönt.

Mina gamla vän Lisa Bergkvist fyller år soon så i helgen är jag bjuden hem till henne på middag. Och eftersom hon bor utanför civilisationen, 6 km från närmaste kollektivtrafik-plats, så slaggar vi där. Känner på mig att det kommer bli en höjdar grej vi har att vänta.
Sedan på lördag är det ju kulturnatten. Men för min del är det lite andra planer som spökar. Vinkväll con mis amigas antonija, sabina och rebecka. Visserligen spyr jag på vin men jag kommer att njuta av sällskapet istället.
Åter troligen in till stan och kollar läget.
Har ju match på söndag så det blir hem och natta a bit early på lördagen.

Om en halvitmme kommer Rebecca hit(läs: det finns två olika rebeck/cor). Jag ska hjälpa henne med hennes blogg. Sen ska vi dra iväg på träning.
Jag måste nog sätta mig och plugga nu eftersom jag har två läxxförhör imorgon. Ett på spanska och ett på engelska. Visserligen har jag sovmorgon, ska nog sova till 8 och sen går upp och plugga lite.

Kom på en sak ba. Nu har jag hittat en asnize vinterjacka. En fjellreven. En helt normal svart. Ingen pingvinjävel. Visst är dom snygga men inget för mig. Men mamma säger att jag ska gå till de andra affärerna som också säljer dom innan jag köper någon. Får försöka ta mig ner imorgon.

Jag kom med i våran Storvretas Damlags Atrupp. Därmed kommer jag bestämt spela i Upplands Dam tvåa.

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0