huuurtiga jag

Mååårning.

Förskyld även denna dag. Det blev ju inte direkt bättre av att jag tränade igår, men å andra sidan så blev det inte så mycket sämre heller. Yey!
Idag börjar jag halv 11. Men hurtig(lat) som jag är har jag tänkt att åka till skolan en timme tidigare för att plugga. Hurtigt, malin, hurtigt. Eller så är det så att jag är ute i ett sista-minuten-plugg, igen.... Har ju ett stort spanska läxförhör idag och jag pluggade inte alls igår. En timme i tisdags och jag känner att jag vill plugga en timme idag också. För jag kan lååångt ifrån allt.
Buhu. Och idag när jag kommer hem från skolan MÅSTE jag sätta mig ner och skriva den där förbannade labrapporten. Egentligen har jag matteläxa också. Men shit the same. Jag lengtar till le weekend. Sooova och chilla. Nu måste jag ta det lugnt denna helg. Jag måste vara hemma och chilla. Helgerna då jag varit upptagen av innebandy just bestått BARA innebandy. Och helgen(!) som vi var lediga (vi hade en match, that's pretty ledigt för oss) var jag ute och flängde, både i stan och i viksta.

Våra ledare hade gjort någon sammanställning på hur många matcher var och en varit med och lirat och jag har lirat hela 23 matcher! På en (lite mer än en) månad! Det blir ungefär 5 matcher/ veckan. Det ni.

Nej, nu måste jag få i mig den sista delen av mackan för att sedan åka till skolan. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0