Huuuunk

This is one of thoose days. En utav dom där dagarna då allt bar går neråt. Fyfan.
Personer som er... som inte kan respektera andra, som inte bara kan skita i folk dom inte gillar. Ni visar ingen som helst respekt. Inte ens till varandra. Jävla as, må ni ruttna i apdalen.
Inte ens tanken på min konversation(kan man kalla det konversation?) med hunken Patrick Jansson(nej, inte 90an), som ägde rum igår, kunde få mig på bra humör.
Jomen, det var ju så här va. Jag och några tjejer i mitt lag sitter på läktaren inne i A-hallen och gör ingenting. Klockan slår 6 och Sirius A-lag kliver in på plan. Och rätt som det är så kommer en innebandyboll farande mot mig och jag lackar lite "Aaaj, vafan!!". Kikar upp och där står en målvakt med handen i luften och ropar "förlåt, sorry".
Jag som fortfarande är a bit lack säger inte så mycket. Men lite glad blev man när man såg att det var el hunk.
Till saken hör att hans tränare i Sirius, är min innebandytränare i skolan. Så coachen går fram till patrick och säger något. Senvänder sig målisen till mig och säger "Malin! Förlåt.. Malin, förlåt!"
Jag blushar och säger att det är lugnt. Jag känner hur värmen stiger.
"nu blev jag röd i ansiktet va?"
"njaaeej.. Du blev brunare!" .. säger amanda, offcourse.

Ikväll är jag träningsledig. Jag har inte alls så mycket träningsvärk som jag trodde. Däremot har jag en stukad/vrickad handled. Jag märkte inte av något igårdag, men igår kväll precis när jag skulle lägga mig fick jag sketa ont när jag tog tag i nattdukbordet. Weird. Gör så fucking jävla ont. Hittils har jag stukat båda fötterna(ett flertal gånger), vänster eller höger ringfinger och höger handled. I'm a succeeder. Kunde knappt skriva i skola. Får se hur det går på träningen imorgon.

Nu ska jag chilla. Kika runt lite på nätet, kolla på vänner, kolla på tv eller något annat. Vi låter det vara osagt. Jag måste få tag i en viss sabina nilsson och snackat STHLM.
Bajjj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vrickade foten idag;)
btw så valde jag att inte ha med den låten för att.... ja den e inte så bra:P

2007-09-25 @ 21:10:09
Postat av: harry

jag skrev förra komentaren:P

2007-09-25 @ 21:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0