innebandy-weekend

Hejsan, hejsan.
Blev inget inlägg igår. Jag var alldeless för trött.
Jo, det är ju så här va att ehm... min helg har inte bestått utav så mycket mer än innebandy. 2 matcher i lördags, 4(!) matcher igår, Varav en Semifinal som vi plockade med med 4-2(straffar. ruggigt) och idag då, en final utan dess like.
Vi ställdes alltså mot Årstas Div 3 lag. Hm, vi visste redan innan att detta inte skulle bli en lätt match. Vi hade dessutom blivit totalt ratade av en viss Jonas Olsson i hans blogg. Han sa att Årsta skulle punktera matcher redan efter 10 minuter. Gånger 6. - Årsta. + Storvreta.
Jo, vi vann. På full tid. Men jävlar vilken match vi bjöd dom på, de bjöd oss också dårå.
Period ställningar; 1-1, 1-1, 2-0. Och dessa två mål gjorde i 16de och 18de minuten.

Har inte mycket mer att ge med mig av förutom att jag är utomordentligt trött på denna förbannade skolskit. Nästan så att jag vill lägga ner alltihop och aldrig mer dra upp det.

Måste sova nu. Har åkt på en smärre förskyldning. Känner mig dock lite febrig just nu.
Night.

Kommentarer
Postat av: axet

GRATTIS GRATTIS GRATTIS ! jajg såg dig ! ;)

2007-09-18 @ 07:26:41
Postat av: Sabina

im ok :) thankyou

2007-09-18 @ 17:37:04
URL: http://krokko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0