Jaa.. typ.. jag venne

Hallå, hallå.

Nix, jag har inget vettigt att dela med mig av. Planerna ligger lika som yesterday. Kanske ska ta en sväng på stan bara för att göra något. Äh, jag får ringa någon eller något.
Imorgon ska jag i alla fall jobba i Alliansen. 7.00-10.00. Den tiden bytte jag mot Söndag 13-16.15. Japp, det gjorde jag. Det är min söndagsångest dag. Då ska man bara chilla hemma och inte göra något. Kanske lite plugg om man har. Och denna helg har jag bara 1 ända grej att göra. Som redan är gjord. Ska bara skriva över den på dator och rätta till lite smått.

Nej, nu känner jag att jag har en otrolig bloggtorka. Jag har en otrolig huvudvärk. Jag tror att jag får det när jag sover för länge. Och idag sov jag ändå bara till 10. Pffft. Men jag tycker ändå att det är skönt att gå upp tidigt. Då har man inte sovit bort dagen. Jag är en sådan som vill ta det lugnt på morgonen. När jag kan så vill jag gärna kolla på tv 1-2 timmar innan jag går upp. Och då äter jag frukost och fixar mig samtidigt som jag sitter vid datorn (läs: datanörd) så det kan ta en väldig tid det där. Nej, nu ska jag försöka få ordning på mig själv och mitt rum.

Ska ner på stan med Becca och förhoppningsvis Pillan. Där ska vi väl kika runt i lite olika äffärer och ta en fika eller lunch på något fint ställe. Tjao, bellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0