Lista - 10 things about your self

Nyss när jag stod och fixade till mig(dvs tog av mig pyjamastshirten och på med en annan) blev jag otroligt sugen på att göra en sån här "Om mig"-lista. Alla som står som ägare över en blogg och läser detta. Känn dig utmanad!
Jag skriver 10 saker om mig själv som folk som inte alls känner mig, eller bara lite på distans, inte vet om.

Jag känner inga lukter. Jag känner bara om det luktar rök, om det har brunnit och luften tjock. Men jag känner inte lukten utav mat, parfymer, blommor, fis(thank god), rengöringsmedel etc.

Jag har bara ost och smör på mina varma mackor. Har alltid haft, kommer alltid att ha. Jag gillar inte det där med skina, tomatsås, grönsker... Det ska vara enkelt.

Jag tröttnar ofta på frukostar. T.ex. Om jag äter limpa med hushållsost, så äter jag bara det i ungefär 2 veckor sen tröttnar jag. Då byter jag kanske till ett annat bröd med ett annat pålägg. Eller mjölkglaset till oboy eller Juice. Eller alltihopa till en skål med yougurt.

Jag sover nästan aldrig längre än till 10. Även om jag varit vaken länge och gått och lagt mig vid 5 så vaknar jag ändå vid 10. Otroligt jobbigt. Blir nästan aldrid utsövd.
 
Jag gillar bara Vesiuvio när vi snackar pizza. Likadant där, har alltid varit och kommer alltid att vara. Jag åt bara nuggetsmeal och happy meal på donken tills jag var 13(med en hamburgare extra, dock). Då började jag äta Lillamenyn för att får större läsk och större pommes.

Jag gillar bara Burger King som snabbmatsrestaurang. Min första favorit var Donken, men när man började smaka på BK slog den lätt ut Donken och nu är den bojkottad for life. Och Max. Ja, de gör det äckligaste nuggetsen ever. (yees, jag äter bara det på BK)

Jag är högerhänt och högerfotad men rightare i innebandyn. Det är knas, eftersom de flesta rightarna är vänsterhänta. Vet endast två rightare som är högerhänta, mig själv inkluderad. Och det finns väldigt få rightare över huvudtaget.

Jag har haft tandställning. Japp, räääls. Den togs ut ondagen innan sommlovet i 7an. Men jag var inte den bästa på att använda min bettskena så de har flyttats tillbaka lite.

Mina fingertoppar på lillfingrarna är snea. Höger är mer sne än vänster för att det klämdes i en dörr och bröts.

Jag har 16 kusiner. Och 3 mostrar, 2 morbröder och en faster. Och jag kan alla namn.

Kommentarer
Postat av: paulina mikaéla.

jag hatar henne.. jag vill att hennes förläggare ska dö.

2007-09-23 @ 21:44:39
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Ida

16 kusiner?!?! det var inte nådigt...!!!
Jag har en..haha! (och tre halv men ändå) :P

2007-09-24 @ 13:29:44
URL: http://pipens.blogg.se
Postat av: Emma

Det finns bara en som du malin, Thaaaaank god? haha :)

2007-09-24 @ 21:41:12
URL: http://emmanyholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0