man lackar ju

Tja.

Imorse vaknade jag med en täpt näsa och utan röst. Men rösten kom tillbaka så fort jag började prata så den biten var ok. Och nästäppan förvann också efter någon halvtimma.
Och då kände jag mig sådär tråkigt sjuk, så pass lite sjuk för att inte kunna gå till skolan och så pass sjuk för att må dåligt. pfft. Jag tog mig i kragen och åkte till skolan. Jag tog med mig gympakläder till och med. Hurtig tjej!
Jag var dessvärre inte med så mycket på gympa. Det var friidrott utomhus och det är inte det bästa vädret att idrotta i om man är flrskyld visstå? Så jag chillade lite.
Efter lektionen sa de att det skulle vara cooper test nästa vecka. Eftersom vi Innebandy-lagare redan sprungit det och det var hur jobbigt som helst så tänkte vi att vi bara kunde lämna in vårat resultat och slippa springa. Men nej, nej. Det gick inte för sig. De betygsatte inte oss i våran individuella idrott utan i Idrott och Hälsa. Och vi kanske hade fått bättre kondis och blabla. Vi sprang ju förfan förra veckan. Hur mycket tror dom att vi tränar löpning egentligen? Skärpning. Lackar ju lite.
På engelskan började vi idag kika på en film vid namn Crash. Jag har redan sett den men den är ruggigt bra så den kan man se flera, flera gånger.

Nu sitter jag här och har precis kikat på en otroligt jävla dålig film, Nina Frisk. Typisk svensk film som tror att de kan göra en amerikanare. haha, säger jag bara, haha.

Nu ska jag nog städa upp lite på rummet och sen titta på en skön film eller tv. Jalla bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0