meeeen euuuw, vad är det där?

Hallå, vänner.
Nu är jag hemma från school. Spanska läxförhöret gick bra. Inte zyperdupersuperbra, men inte heller zyperdupersuper dåligt. Jag är nöjd. Ääääntligen, äntligen, äntligen börjar jag och malin komma igång med vårat arbete om universum. Nu riter och mäter vi så det ska nog vara klart snart. Malin sköter det mer praktiska och jag det med administrativa. Det vill säga, Malin ritar och mäter, Jag skriver och letar info.

Nu ska jag nog rensa upp i mitt rum. Andra gången denna vecka! Hurfan lyckas jag få det så stökigt? Hurfaaaaan? Allt rent(men använt) ligger hopknöglat i fotsöljen, all smutstvätt ligger på golvet tillsammans med 3 handukar, en toolbag, toffsa, kablar, böcket, tidningar, plattången och hårfönen. På skrivbordet står det frukostredskap x2(två tallrikar, 2 glas och två skedar), en kaklåda, en tom festisflaska, en tom yourgoutflaska, 3 plastpåar, godispapper. Upptäckte just att det står ett glas, med sked och tillhörande tallrik på nattduksbordet också. Hjälp! Jag börjar bli som min bror.
Här om dagen då jag stegade in i köket fick jag syn på någo vidrigt. Det var en tallrik med massa gammal tomatsås på och bestick.   "meeen euuuw, vad är det här"
"tobbes lunch från igår"

Yaaaccck! Jag undrar de ska klara sig i den där lägenheten.

Nu ska jag nog lägga mig å läsa ett par sidor i Storlek 37 som jag fått låna av Emma Newholm, thank you <3 Efter det ska jag skriva ihop någon sorts labrapport och efter det blir det är oskön träning som lär innehålla en hel del fys. Egentligen så längtar jag, men endå inte. Förstå mig!

På återhörande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0