min kortfattade dag

Hallå, hallå.

Blir ett kort nattligt inlägg idag. Efter skolan drog maggan och jag till willys för att chacka pengar till moi och candy till den andra. Pengar fick jag, godis fick hon (även moi). Därefter drog jag vidare mot gågatan och hon mot centralstationen. Eller egentligen gick vi båda mot stan, men hon svängde av vid kungsgatan och jag fortsatte 50 meter till, till dragarbrunn där jag parkade cyekln. På stan hookade jag upp med Sabban och Rebban. Sedan chackade vi upp med Rebban 2. Rebban 1 drog sig hemmåt och R2, S och jag fortsatte våran vandring.
Nej nu orkar jag inte skriva mer. Sabina gick hem, lotta kom, vi åt kikade i affärer, åkte hem, chillade, träning, hem, dusch, nu, här.

Imorgon är Second hand, en el estocolmo på söööööder. Måste sova nu. Får skjuts av våra kussar till centralen i Uppsala. Thank yo. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0