operation sthlm

Tjabba, tjena, hallå.

Imorgon ska min farmor opereras i ett utav sina knän. Nu vet jag inte vad det heter som hon lider av men hon ska iaf ta bort det. Inte knät, men sjukdomen. Och då kommer hon inte kunna gå i trappor på ett tag. Det dumma är att i deras lägenhet finns det två trappor med ungefär 10 steg i varje. Så, good luck, granma!
Imorgon ska min kusin Fredrik opereras i en utav sina armbågar. Det är någonting med att den hoppar ut eld all the time då han gör minsta lilla anstängning. Kan får t.ex. inte lira floorball för att den kan hoppa ur när han skjuter. Så när som helst dyker dom upp här Mats, Freddan och Eve. De slaggar här i natt, så åker de vidare till sthlm imorgon. Sen kommer Mats och Eve slagga här en natt till, sen åker de tillbaka till sthlm och hämtar Freddan sen åker de hem.

Och på tal som sthlm så ska jag och sabina dit på en liten second hand-tripp. På torsdag morgon tar vi 10 över 9 tåget dit för att sedan ta en promenix, eller subway till Söööööder, sköna gröna söööööder, för att kika in lite Second hand. Sen kanske vi tar oss tillbaka till drottninggatan och kikar lite där, eller så kanske vi tar en subway till östermalm och fortsätter kolla in second handisar. Vi får se var färden tar oss.

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0