Otroligt fucking jävla irriterad (det händer igen...)

Jag blir så otroligt jävla fucking irriterad på dig och din nedstämdhet. Alltid ska du vara så jävla tjurig och lacka så fort man frågar något som man verkligen vill veta. Åså lackar du på andra när dom gör samma sak eller någon annan grej. AAaaahmehhabbas! Du kan inte ens dra till med ett "jag hör av mig så fort jag vet". Du måste verkligen komma med något otroligt kaxigt och fullkomligt utan någon minsta vink om när du vet eller vad du ska göra för att få veta det.  Aaaarrrgh. Helst av allt vill jag säga att du kan köra upp något i röven och kan glömma och komma hit för att du inte är välkommen. Men jag som är så utomordentligt vänlig, givmild och allt vad det heter gör inte det.

Till något mer positivt. Inte visste jag att självaste Malin Ljung satt och läste min blogg inte. Det var bra att du skrev mallan så att jag vet att du läser. Jag menar, hur skämmigt hade det inte varit om jag drog till med värsta skitsnacket om en viss MJ och självaste MJ läser? Något. (Inte för att det någonsin skulle hända men...)
Aja, du är vamt välkommen Malin "mallan" "ljungan" ("kungen"...?) Ljung.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0