ovärd dag dårå

Tjenna.

Livet är gött. Eller egentligen inte. Ångesten börjar ramla in. Jag måste räkna ungefär 50 tal i matten och jag har naturvetenskapsläxa till imorgon. Och jag måste skriva en labbrapport till nästa fredag. Och jag har cooper test imorgon. Jag har inte heller gjort upp något träningsprogram inför amandas och min första träning på mångdag. Jag funderar även på att skita i friskisochsvettis imorgon bitti för att ladda till cooper testet på eftermiddagen.

Det vankas match idag, mor arlanda. Trevligt att coachen har låtit alla få ledigt idag. Eller de som vill. Och att jag inte tog ledigt. För nu sörrni, åker vi dit med 9 fucking jävla utespelare. Känns as-surt att åka ända till märsta för att spela en match som man vet att man kommer looza. Speciellt eftersom jag skulle kunna göra så mycket annat idag.

Nu förtiden sitter jag ´bara och längtar efter min lediga tid. Jag längtar tills på tisdag för att då har jag min lediga evening. Ingen träning eller något sådant. Jag ska bara vara hemma och slappa..... och räkna matte.

Maaah, ångest, ångest, ångest!
Nej, nu ska jag kolla på film och käka frulle eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0