Party

Hallåja.
Ja, arbetspasset i allianshallen gick bra. Förutom att jag slog fel i kassan 2 ggr. Den ena var värre än den andra. Men snilleblixtar som vi (läs: dom) är fixade vi det på en halv minut.
Därefter hängde jag kvar lite i alliasen för att vänta på våra coaches som skulle komma förbi och ta en kaffe för att sedan åka ut till Alunda och kika på U-lagets matche. Sagt och gjort. Matchen slutade 3-1 med ett orättvist resultat. Fyyyy!

Ikväll blir det i alla fall lite party. Ska bli myyys. Lite höstmys. Just nu vet jag inte riktigt vilka som kommer vara näravarnde men jag hoppas alla jag bjudit kommer hit.

När jag kom hem från innebandyn var jag måttligt inställd på att jag skulle vara ensam hemma och kunna ta en lur. Men nix, min mamma ligger i soffan och slaggar medans pappa står i köket och packar upp varorna som de nyss varit och inhandlat på ÖB.
Vad gör ni hemma?
Vi ska vara hemma istället...
VA?!
Neeej, jag skojja. Men vi skulle kolla om dina vänner fortfarande kommer, annars tänkte vi stanna hemma.
Men, ja.. dom kommer.
När ska vi åka då?
Så snart som möjligt!
Så folket, var lugna. De kommer inte vara här 2night. Miiiiih.

Nu ska jag ta och slagga lite sen måste jag upp och in i duschen för att fiiiixa moi. Bye folks!


Kommentarer
Postat av: Ljungen (kungen)

Jadu.. tur att vi fanns med dig i kiosken, undrar hur kassa-apparaten hade mått annars.. ;) var u-lagsmatchen nå bra då trots förlust? jag har målat och målat så har ont i handen :P ha så kul ikväll!

2007-09-29 @ 16:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0