så trött på mig själv

Idag var det en sån där total skit-dag igen. Min klänning gick sönder, skolfotona kom tillbaka och jag fick ett panik och började gråta mitt under matte lektionen. Jag äcklas utav mig själv.
Fyfan säger jag bara. Låt oss stryka ett streck över denna dag och gå vidare.

Om 2,5 vecka bär det av mot Fuengirola. Min bror stannar hemma för att han inte pallade byta så många shift. Så det blir bara mamma, pappa och jag. Mormor är ju inte heller där eftersom hon ska åka och ta bort sin kysta.

Jag har även spanska läxförhör imorgon, pretty big och jag oooorkar inte plugga. Jag hade både matteläxa och labrapport till på fredag. Jag har ett arbete i naturkunskap och redovisning som ska vara inne och redavisas på måndag nästa vecka. Veckan efter det vet jag inte. Sen åker jag till spain, kommer hem på onsdagen, och på torsdagen har vi engelska prov och på fredagen har vi matte prov. Veckan efter det skulle vi haft naturkunskapsprov, men struket, och veckan efter det (43) har jag psykologi prov. Jag har även spanska läxförhör vecka 40 och 42. Puuust och stöööööön.

Jag vill hoppa av skolan, men jag kommer ångra mig såååå mycket sen. Ikväll är det i alla fall träning som gäller. Ska bli skönt. Imorgon kommer våran fyscoach hem från spain, inte roligt.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Skönt för dig att komma bort från detta lite, är inte alls avunsjuk :)

2007-09-19 @ 19:30:22
Postat av: paulina mikaéla.

Vill typ också hoppa av, men det blir så jävla dyrt sen! haha

2007-09-19 @ 21:12:53
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0