Second hand-flopp

Hejsan, hejsan.

Vårat besök i Sthlm blev inte så lyckat, med shoppingen för min del. Hittade ingenting alls till mig själv men till mamma och pappa fann jag en fin Salladskål från Bruka. Mamma gillar deras saker och eftersom vi äter mycket sallad i denna familj så kändes den rätt.
Men för sabina gick det i andra vindra. Fyndade både en väska och en tjockare kofta/jacka på andrahand. Annars var det heeeelt värdelöst. Never again. Men därmot var söder fint. Gillar det bättre än alla gator i "centrum". Allt blir så utjatat. Jag menar när dom har typ 10 H&M på 1 kvmkm.
Aja, jag är verkligen inte missnöjd med dagen. Jag hade hur trevligt som helst och det är alltid trevligt med någon utflykt såhär i bland. Åh, kom på att vi nästan badade i kändisar. Eller inte. Men vi fick en varsinn. Fastän det var jag som fick syn på dem båda. Den mäktigaste var Tomas Di Leva. Otippat att råka på den snubben halv 11 en tordagmorgon nere på södersbakgator. Den andra var Jakob leksell från The Voice som visas mellan 7-9, varje vardag, på kanal 5. Lite roligt att först ser man honom på burken och 4 timmar senare råkar man på honom på götgatan.

Imorgon är vi lediga. Och jag får sova ut. Ska ta det lugtn heeela dagen. Kolla lite på våra bästa år(där det börjar hända grejer, helt otroligt), tanka hem lite sköna moviezar, äta gott, frossa, städa lite, börjar packa undan saker inför bytet av rum (som antagligen kommer ske i juni år 2011). Pyssla om mig själv och mitt rum helt enkelt.

Nu ska jag fortsätta käka macka sen ska jag duscha. Bye!

Kommentarer
Postat av: harry

haha hoppas du menade våra västa år!! för våra bästa å är nog världens sämsta smörja som finns;)

2007-09-27 @ 22:42:47
Postat av: Sabina

jag tror inte våra bästa år är på fredagar.. eller har jag fel?

2007-09-27 @ 23:23:37
URL: http://krokko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0