Thailandobailando

Jag har varit busig, gott folk. Jag snodde åt mig våran kamera som innehåller bilder från självaste thailand. Om min bror fick reda på det skulle jag var dead. Men jag känner success(kan man känna framgång?) och självklart har jag bevis. De dyker upp här.

  



Jävla tobbejävel. Nu är det så att hans och hans kollegor får ansöka om 3 veckors semester i vår. Och då ska dom utomlands. Jo, och tobias alternativ lyder; Sydkorea, Sydney, något annat cool eller Thailand igen. Vad är det här? Visserligen åker jag till förhoppningsvis till Barca i vår, men det väger ju lätt inte upp till något av dom där ställena. Fyyyyyyyyfaaaaen.

Mina kussar har fortfarande inte dykt upp. Är de på villovägar i självaste Uppsala(går det?)? Eller är det så att de känner sig utlåsta eftersom porten redan är låst? Eller har de bara bestämt sig för att slagga på IKEA? Det är frågorna.

Aja, återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0