treningsverkis

Hej du glade, ta dig en spade och gräv dig en grop.

Jag har aaaasont i mina arms. träningsvärk från boxersizen imorse, armhävningarna på både lagidrotten och storvreta träningen. Jag känner mig inte alls taggad för någon form av coopertest imorgon blöh.
Skulle kunna skriva massa roliga saker som hänt idag men jag skippart för att jag har så otroligt jävla ont i armarna. Helt sjukt hur man kan ha denna träningsvärk redan efter... 12 timmar iofs.

Jag är känner ens tor förödelse inombords. Har ahr jag gått minst 1 gång i veckan och besökt akademibokhandeln för att inte missa detta utsläpp av Denise Rudbergs nya bok Åse. Men allt i onödan. För hon och hennes förläggare har fått något cpryck och bestämt sig att releasa den i vår i stället. Vad är det för skit? Först lurar dom i alla att de måste vänta ända till oktober för att få läsa den. Sen i augusti tvingar de oss vänta 6 månader till. Jäääävla skit.

Nej nu får jag kramp. Jag måste försöka ta mig till la duscha. Har så fucking jävla ont in my arms. Herå.

Kommentarer
Postat av: Emma

Död åt henne. du vet vad jag pratar om, och ja... Flugbegravningar är min Grej.
P.s min mamma fes nyss, läs mer om det i mitt nyaste blogginlägg ( för entusiastisk för mitt eget bästa)

2007-09-24 @ 21:56:38
URL: http://emmanyholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0