trött man kan bli (på sig själv)

Lite kan man ju lacka på mig själv. Min dag var helt oplanerad och eftersom jag sovit så otroligt dåligt i helgen så tänkte jag somna tidigt ikväll. Men visst fan sitter man här kl 23 ändå med en nyskriven engelska läxa. För en timme sen satt jag här och kom på att jag måste packa bagen till imorgon och skriva rent läxan. "faaaan!"

Nu är i allafall bagen packad och läxan gjord. Känns bra. Imorgon har vi ingen träning med små tjejerna så då ska jag åka hem mellan lagträningen och storvreta träningen. Få lite riktig mat i mig, inga jävla mackor. Kanske sova en sväng. Kommer säkert dyka upp någon läxa som man måste sätta sig och göra. Maah!

Aja, nu ska jag faktiskt göra som jag tänkt och lägga mig. Innan jag somnar ska jag kolla in John Tucker.
Men så imorgon kanske det ramlar in ett lite tidigare inlägg än vanligt. Antingen så skriver jag inte alls på måndagar eller så kommer dom väldigt sent. Aja. Ni kommer få höra av mig någon dag i alla fall.

Night

Kommentarer
Postat av: Sabina

offer :O jag har suttit uppe och väntat på att du kanske skulle göra min textgrej så säger du inte när du drar:(

2007-09-30 @ 23:14:05
URL: http://krokko.blogg.se
Postat av: paulina mikaéla.

jag har alltid velat testa det men gillar inte rabarber på riktigt, men i gotta try :D

2007-10-01 @ 22:04:08
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0